Stil - Nicky Hilton



Jag tycker att Nicky Hilton har riktigt fin stil. Hon har ota helsvart, som är så snyggt och hon har alltid välmatchade outfits. Hon gör inte sådana stilmissar som systern sin och hon är moderiktigt. Om vi nu ska credda henne, eller möjligtvis hennes stylist för detta, det vet man ju aldrig. Förr hade hon alltid sina fruktansvärda egendesignade väskor, som inte alls föll mig i smaken men hon har bättrat sig på väskfronten.
På första bilden, där hon har en "mysoutfit" tycker jag det är roligt att se att hon matchar med ljuslila havaianas till de ljuslila mysbyxorna.
Jag är inte särskilt förtjust i hatten hon bär på bild nummer två men jeansen och sjkortan är fräscha. Väskan ser inte dum ut den heller.
På den trejde bilden hr Nicky en outfit som jag skulle kunna bära, gillar allt i outfiten där.
På bild nummer fyra tycker jag att modellen på hennes klänning är så himla söt, jag tänkte be mamma att hon syr en sådan till min men i något annat tyg som faller mig bättre i smaken.
Nicky (eller kanske hennes stylist ) visar återigen tecken på sinne för färg och matchning i outfit nummer fem. Snyggt att ta upp färgen på shortsen i den lilla korta koftan.
I love the black dress som Nicky har på sig på bild nummer sex, den är verkligen sååå Alexandra. Mamma ska även få sy en sådan tänkte jag, hur hon nu ska hinna det? Älskar sidendetaljerna som är ypptill och nedtill på klänningen. Snyggt att bryta av med en vit väska till.
Snyggt är det med randigt och varför inte piffa upp den ganska tråkiga klännigen med ett svart skärp som Nicky gör på bild nummer sju? Snyggt!
Även den åttonde outfiten är ursnygg. Snyggt med skinny jenas, vitt linne nuder svart linne, en liten svart kortärmad kavaj/jacka, brunväska och svarta leopardmönstrade pums.



(Nee, nu när mamma kommer hem från stan ska vi bege oss ut på en promenad i regnet - älskar regn, mysigt är det.)


Kommentarer
Postat av: emma

Gillar Nickys stil!

Postat av: Alexandra

Då är vi två!

2006-08-19 @ 14:06:52
URL: http://alexandrasfavoriter.webblogg.se
Postat av: Amanda

Gillar också hennes stil!

2006-08-19 @ 19:23:14
URL: http://shopping.blogg.se
Postat av: Alexandra

Amanda: Ja den är inte dum den!

2006-08-19 @ 21:07:47
URL: http://alexandrasfavoriter.webblogg.se

Comments:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback