På tal om...



Zooey Deschanel så måste jag passa på att beundra hennes söta och flickiga klädstil. Hon utmärker sig en hel del och skiljer sig från andra kändisar. Vid galor, biopremiärer och andra tillställningar bär hon gärna kort mönstrad klänning, svarta strumpbyxor och matchande skor och det är riktigt snyggt tycker jag. Annars ser man henne ofta i helsvart, dessutom har hon ofta lite annorlunda modeller på sina klänningar, hon vågar verkligen sticka ut. Utseendemässigt är hon väldigt söt och jag tycker hon passar utmärkt i dendär långa luggen.

Kommentarer
Postat av: Amanda

ja, visst är hon helt sjukt söt! och stilkänslan...

2006-08-21 @ 18:40:27
Postat av: Linn

Hon var sjukt söt på sista bilden, speciellt håret!

Postat av: Alexandra

Amanda: Ja hon är verkligen riktigt söt, och stilkänslan den har hon allt.
Linn:Ja, jag gillar hennes frisyr!

2006-08-21 @ 23:12:37
URL: http://alexandrasfavoriter.webblogg.se

Comments:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback