"Varjedagaccessoar"

Jag skulle verkligen vilja ha en "varjedagaccessoar" som verkligen är jag. Problemet är bara att jag är fullkomligt galen i accessoarer, särsklit smycken sà jag vill ju självklart variera efter vad som passar till den outfit jag bär. Förutom smycken kan man ju ha exempelvis en mössa som "varjedagaccesoar", jag vet en tjej som har en lila-, gràrandig mössa (làter fult med den är riktigt snygg faktiskt) som hon hade när hon gick ut i vintars, varje dag, vad hon än hade pà sig för ytterplagg. Samma tjej, som för övrigt är en modemedveten fashionista pà ca 30 àr, har nu en röd sjal/scarf som varjedagccessoar. Även kändisarna har ju sina "varjedagaccessoarer", tänk exempelvis adinahalsbandet och den dödskallemönstrade Alexander McQueen scarfen.
Tillbaka till smycken som "varjedagaccessoar", läste förra veckan om
www.madebyme.se i Eleonores Ytligheter. De har perfekta halsband som skulle kunna bli en "varjedagaccessoar". Nàgon som har andra tips? Har just du kanske nàgon varjedagaccessoar?


Kommentarer

Comments:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback