Dagens...

Taget fràn allas vàr Sigrid- http://sigrid.webblogg.se/

...klädsel: Acnejeans, gràbrun, söt, làngärmad topp fràn indiska, vinrôd kofta och làngt halsband med hjârthânge. 
... smink: Mascara, concealer, rouge och rosebud.
... frisyr: Toffs, med hàret bakàt.
... låt: James Blunt - "No Bravery" 
... vill ha: Skor, skor och mera skor. Nya solglasôgon oxà!
... saknad: Family and friends, som jag snart kommer att trâffa : )
... roligaste: Min storhandling...
... tråkigaste: Hàller pà att bli sjuk : (
... kramar: Mànga, fràn mina barn som jag tar hand om.
... pussar: Lillan som jag spenderar heeela dagarna med.
... TV-program: INGET, hatar fransk tv, âlskar svensk tv.
... köp: Massor- kläder och mat.
... godis: Bàde det ena och det andra men snart âr âven jag en godislôftare...
... lunch: Fisk
... kvällsmat: Pasta med parmesan
... träning: Nja...gàng med barnvagn, âr det nàgon sorts trâning?!
... läsning: Lâser en massa pà internet men annars var det dàligt med lâsning idag.
... nyttigaste: Det var nog inget nyttigt fôr min del idag, hjâlp!
Dagens "åh nej!": Sjuk, jag, varfôr just nu? 

Nepp, nu âr det dags att krypa ner i sângen...ska bara fà hem en làt och hitta en huvudvârkstablett. Sov gott!

Kommentarer

Comments:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback