Maj 2009



I maj inspirerades jag från alla möjliga håll. Återigen tänkte jag på en av mina absoluta dröm väskor, MiuMiu's cofferbag, men även en ny väskfavorit fastnade jag för, i clutchform designad Chloé. Jag ville ha en fin sjal med toffsar, liknande Hanne Gaby Odieles. Bloggen pyntades bl.a. av Kate Moss, Scarlett's Vogue-medverkan och Natalia Vodianovas L'Officiel-omslag. Snejana Onopka och Maryna Linchuck inspirerade på hårfronten likaså fröken Poly iklädd svart klänning. Backstage hos Louis Vuitton såg modellerna ut att trivas iklädda koralliga toner. Någon annan som var iklädd samma färgton var Julia von Boehm som på en suddig bild sportade en perfekt look. Jag fastnade bl.a. för de ankellånga jeansen som även Kate Moss bar i ljus nyans. Opening Ceremony skorna, fotade av Garance Doré, bloggades det om hej vilt, även i min blogg.

Kommentarer

Comments:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback