Nagellack



Jag fullkomligt älskar nagellack. Vissa perioderär jag dock lite lat och orkar inte riktigt måla naglarna men när jag väl har nagellack går jag ofta och tittar på händerna för att jag tycker att det är så himla fint.
Bild: The Conveted

Mina favoriter från The Oscars






Tröjorna





Jag skulle himla gärna vilja ha tröjorna ovan från Isabel marant i vår. Jag har bland annat sett Kate Bosworth i den vita, eller någon liknande iaf, till ett par slitna korta jeansshorts. Budgetalternativ hoppas jag på.


Fredagslooken...


...enligt Kate Bosworth.

Lovely shoes...



... på Olivia Palermo såklart.

Bellafronto



Vogue, Fashion Week Essentials, Laura Bellafronto.
Bild: vogue.com

Geee mig!



Finaste väskan just nu. Enkel och klassisk.

Bild: The Conveted

Olympia




Charlotte Olympia, (Alice Dellals syster) gör underbara färgglada skor som jag gärna skulle sätta fötterna i.


Aprikos



Gårdagens köp, aprikosfärgad bikini från HM.


Fashion



Bild: tfs

Inspiration från fröken Bosworth



Kate Bosworth i en enkel och snygg look. Jag älskar solglasögonen och örhängena är som pricken över i.

I like!



Jag skippar gärna de röda handskarna men resten gillas.
Bild: The Conveted

Sandals



Dessa sommarsandaler från Chloé (finns att klicka hem hos Zoe) vill jag gärna ha.

Dagens look - Måndagsmys



Idag skulle jag mer än gärna vara iklädd blåa tighta jeans, kilklackar med snörning och en mysig stickad tröja.

Bild: tfs

Inget...


...bloggande beror på hemtenta. Återkommer snart igen!

Net-a-porter nytt



Net-a-porter nytt som jag gärna skulle klicka hem. Frän vänster; Max Azria, See by Chloé, Theory, Vince och Zero+Mariacornejo.


Mer svenskt mode









Mer fint från vår svenska modevecka. Överst Stylein, Whyred, Diana Orving och nederst Dagmar.  
Bilder: stureplan.se

Tush




Hairdo



När det gäller hår tycker jag att en knut i nacken är enkelt och fint.


Shoetime



Elizabeth and James-skor finns att klicka hem hos Zoe.


Tiger















Blande våra svenska designers höstkollektioner var Tigers min favorit. Jag föll för materialmixerna, mycket inslag av skinn, vackra mönster, fina skärningar och fin design samt färgskalan.

Bilder: stureplan.se

Sartorialisten...



Vakert och inspirerande. En fin mix av material, paljetter och mönster. Sartotialisten står för fotot.

Adorable pics







Modell: Constance Jablonski, fotograf: Camilla Åkrans 

Ordning och reda!



Tänk att ha sån här fin ordning på sina smycken.
Bild: The Conveted

Inspiration



Bild: elle.com


Skoprydnader







Inspirerande och vackert. Jag vill ha dem allihop.
Bilder: The Conveted

Fint!



Bild: models.com

Leo





Det är fint med den lilla leopardväskan som piggar upp en enkel outfit, här på Miranda Kerr.


Önskelooken



Bortser man från att det inte är något ballerinaskoväder ute så har vi här dagens önskelook. Enkelt och klassiskt.
Bild: Into the gloss