Fint

Puccikjol från net-a-porter. Gärna till ett löst vitt eller svart linne och svartvita låga Converse på dagen.

Mulberry Alexa

Bild: Teenvogue


Sommarsöt


Sommarsöt klänning från 3.1 Philip Lim.


Gröna byxor


Stylisten Barbara Martelo iklädd finfna byxor från Balmain.
Bild: citizen-couture

Riiing



Ringar gillas, ska nog köpa mig en ny idag.
Bild: The Selby

Dagens look


Bild: tfs


Goodlooking


Dagens vill ha


Missoni väska.


Adorable pics









Kate Moss för franska Vogues juni/juli nummer.

I like

Wang väska, Stuart Weitzman skor och fina lilagrå naglar.

Goodlooking



Whitney Port

Dagens vill ha

.
Helmut Lang klänning från net-a-porter.


Dream a little dream






Bilder: La Garconne

Goodlooking

Mer Bosworth, här i helsvart på Ray-Ban event.

Wednesday







Behati Prinsloo och Jamie Strachan för i-D. Fotograf: Kayt Jones.
Bilder: models.com

Dagens look



Bild: The Sartorialist

Bikinisar





Jag gillar H&M:s fina bikinisar som går att kombinera och matcha på många sätt. Dock gillar jag inte att det är glitter i de enfärgade bikinisarna.


Önskelooken...



...på Kate Bosworth såklart.

Hey goodlooking!



Snyggingar!
Bild: jak&jil

I like!




Mer Burberry, denna gången i form av en klassisk trench på Chung. Jag gillar även spetsklänningen och det lilla berlockhalsbandet.

Goodlooking


Julia Restoin-Roitfeld iklädd fodral med draperingar i ljusbeige ton, armyjacka, klackar från Burberry Prorsum och en svart Chanelväska på armen. Ursnygg kombo om ni frågar mig.

Dagens vill ha



                                                               Ring från Bex Rox, från Browns.

Adorable pics



Bild: tfs


You're a Pisa work.


Har precis målat naglarna med favoritlacket "You're a pisa work" från O.P.I. Ska strax iväg och äta frukost/fika på stan.

Söndagslooken

En utmärkt söndagslook på modellen Kim Noorda.

Favorit i repris




Bild: tfs

Snyggo!



Mer Anja Rubik, nu iklädd en helsvart mer kvällsbetonad outift. Snyggo!

Modellooks





Anja Rubik och Sasha Pivovarova.
Bilder: Stockholm streetstyle

Färgkombination





Himla snyggt med grått och nudefärgat, en färgkombination jag verkligen gillar.
Bilder: tfs


Gaga


Ikväll blir det Gaga.

Dagens vill ha


Silverarmband men antik känsla och turkosa stenar.
Bild: elle.com

Bohemian chic



När jag ser den söta tjejen ovan vill jag bara ha sommar, befinna mig någonstans i södra Frankrike och vara sådär behemiskt chic.
Bild: The Sartorialist

Adorable pics





Bilder: tim-barber.com

In my dreamwardrobe.


Blandade plagg och acessoarer från Lagarconne, net-a-porter och Browns

Dagens önskelook



Jag vill ha en jättesjal!
Bild: Gala