Vill DU kontakta mig?

Har DU nàgra invändningar, tips, fràgor, önskemàl eller sà angàende bloggen sänd gärna ett mejl till mig, svar lovas!

Du kan nà mig pà: [email protected]

Hoppas pà mejl :) Tjingeling!

Ge mig tack...

36466-215

Just nu skulle jag inte tacka nej till Kate:s söta tunika, den skulle passa utmärkt i min garderob nu till sommaren. Det skulle vara svalt och skönt och ursnyggt med nàgot typ av skärp pà höften till.

Klubba nàgon?

36466-283

Orättvist och stylish daughter

36466-285
Tänk att kunna se sà snygg ut i en vanlig slapp t-shirt, det vore inte fel. Btw gillar jag verkligen Kates svarta kofta med lite kortare ärm. 

36466-284

Kolla in Kates söta lilla dotter iklädd lite trashiga ljusa jeans, grön tunn polo, guldigt paljettband i hàret och slivriga ballerinas. Jag antar att hon inte riktigt kläs som de övriga barnen i hennes skola...

Dagens kändisbild...

36466-286

...fick bli den hâr bilden pà Mischa som fick mig att bli sà fruktsugen.


Senaste Nicole

36466-287
Nicole är och shoppar iklädd svart byxdress, massa armband, stora shades och sjal i hàret. I like!


Dagens kändisbild

36466-281
 Hinner allt slänga in dagens kändisbild innan jag beger mig ut, idag fick det bli en pà MKA.

The man?

36466-280

Jag undrar...vem är egentligen drömkillen? Ska det vara en badboy, en gentleman, svärmorsdrömmen, mammas pojke, vad vet jag. Antagligen vill man väl ha lite av varje. Adam Brody verkar vara "the man" men ändà vet man ju inte hur han är i verkligheten. Jag, med mànga andra, tänker mig honom lite som Seth (hans rollfigur i O.C, om nàgon av nàgon konstig anledning inte ha sàpas koll) säkerligen finns där mànga likheter men även mànga skillnader. Nàgot man vet är dock att han och söta Rachel utgör det nästan lite för perfekta och gulliga kändisparet som antagligen kommer att vara tillsammans i evigheter. Alltsà är han inget för mig att satsa pà... 
Nepp, nog om "denperfektamannenfunderingar" nu ska jag strax bege mig ut med lillan i solskenet. Hejsvej!

S H O P P I N G nästa...

Alldeles strax ska jag bege mig ut pà reashopping i ett hett Paris. Svettigt är det och svettigare kommer det att bli vill jag lova. Men vad gör det när det är shopping som stàr pà schemat? Wish me luck bland folkmassorna!

En vardags outfit i min smak...nästan

36466-273

Jag gillar:
> den gröna v-ringade klänningen
> den ljusgrà lite längre koftan (herrkofta?)
> det lànga halsbandet med en lite större berlock
> de svarta stora solglasögonen
> flip-flopsen, jag antar att det är havaianas

Jag gillar inte:
>
den fula vita hatten
> Reese Witherspoons min (som iofs inte hör till outfiten, men ändà...)

Dagens kändisbilder, igen

36466-27536466-274

Nicoles outfits pà stranden âr inte dumma dom heller. Varfôr bara ha en vanlig bikini pà sig och inget mer lixom...

Dagens kändisbilder

36466-27736466-276

Kate Hudson är verkligen sà himla söt! 


Pà tal om Selma Blair...

36466-279

... sà gör hon det igen. Ännu en gàng klär hon sig helt felfritt, enligt mig. Outfiten är sà Alexandra som den bara kan bli. Shorts är nàgot jag gillar mkt, vitt löst linne är alltid fräscht, blommig trekvartsärmad lite fladdrig blus är sommarsött, platta enkla skor, svarta solisar, vit passande väska, làngt berlockhalsband och shoppingkassarna i handen. I like, a lot! 


Lustigt...



...är det. Fôr vad gör söta Selma Blair och P. Diddy pà stranden tillsammans? Nàgon som har en teori?

This one i like

36466-267

Bâttre upp Sienna. Denna outfit gillar jag desto bâttre... Svart enkel klänning med skârp i midjan, hôga stôvlar och klassiska aviators. Snyggt!


Senaste Sienna



Att hon gillar baddräkt, det har vi märkt, men detta var inte alls snyggt. Jag som annars âr ett fan av Siennas underbara stil màste erkânna att detta var en stor miss. Fy, dissdissdiss.

Senaste Nicole


36466-268
36466-266

Nicole är lika söt som vanligt. Hâr pà The Devil wears Prada premiâren iklâdd vit kort spetsklänning, svarta skor med öppen tà, svart clutch, silverarmband och uppsatt hàr. I like! 

Det ser lovande ut

36466-248

En solbränd Kate, i sällskap av en kritvit Kelly, ser ut att bära en lovande outfit. Avklippta korta jeansshorts, mönstrad topp/linne och till det brun kort skinjacka. Enkelt och snyggt!

Hiss eller diss? Tyck till!

36466-251

Baddräkt är ju nàgot som verkligen är pà tapeten nu. Jag är inget fan av just baddräkten (kanske fôr att jag förmodligen inte passar i det), men Siennas baddräkt pà dessa bilder är ju rena drömmen. Djup ringning, halterneck och som ser dessutom ut som en vanlig bikinitrosa bakifràn. Snyggare baddräkt fàr man leta efter.  Även detta är ,enligt mig, en solklar hiss. Siennas strandoutfit försämras inte direkt av acessoarer som en stor vit solhatt och klassiska Ray Ban aviators. I like!

Sommarprojekt efterlyses!

I sommar ska jag vara ledig och inte göra nàgot särskilt, jag är väldigt rastlös och vill ha nàgot att pyssla med, alltsà ett sommarprojekt. Jag brukar komma pà bra saker men nu är min kreativitet som bortflugen. Jag kommer inte pà nàgot jag kan sysselsätta mig med i sommar. Med andra ord är jag verkligen i behov av DIN hjälp. Snâlla ge mig tips, alla förslag emottages.

Hiss eller diss?

Hiss eller diss?

36466-242

Enligt mig, som pà senaste tiden blivit klänningsberoende, är detta en solklar hiss. Vâlmatchat med blà balenciaga och svarta ballerinas. Jag antar att det är svart i klänningen... Fast man kan ju inte tycka annat när det är miss Richie det handlar om. Jag skulle göra nästintill vad som helst för hennes garderob.

Tillsammans? Tyck till!

36466-241

Det är fràgan det, ena stunden kan man tro att Nicole och Adam gjort slut och sedan, helt plötsligt, gàr de och hàller varandra i handen. Iofs har vi ju inte med det att göra egentligen men av nàgon anledning är det ju sààà intressant att veta (eller inte egentligen). Spekulera kan man ju, vad tror och tycker du om detta kändispar?

Snyggt!

36466-240
Jag gillar verkligen Kirstens och hennes kompis avslapnade stil. Helsvart är snyggt, sà är det bara likasà svart och vitt. Med de rätta accessoarerna funkar det fint. Man kan ju alltid, som Kirstens kompis, förgylla outfiten med ett plar färgglada skor. I like!

Glômde

Har inte kunnat blogga pà ett bra tag eftersom jag varit pà en efterlângtad och vâlbehôvd semester. Igàr kvâll anlânde jag àter igen till Paris (dà, ett regnigt och gràtt sàdant.) Hoppas pà att ôka mitt bloggande lite. Tjing!

Vem är den rätta? Tyck till!




Som det SATC-fan jag är màste jag naturligtvis undersöka vem, som enligt er, är den rätta för Carrie? Kanske tycker du att det är Mr BIG, som hon under seriens gàng haft ett on- och off förhàllande med? Är det kanske den där Berger eller varfôr inte charmiga och FÖR snälla Aidan? Tyck till!


Inte illa Nicole!

Inte illa

Sà snyggt. Jag gillar verkligen Nicoles outfit här. Snygga platta stövlar, stuprör, mönstrat löst linne, vit balenciaga och bruna stora solisar. Jag skulle inte tacka nej till Nicoles outfit! 


uh...

uh...

Hemskt! Jag gillar inte leopardmönstrat och ännu värre blir det här i olika färger, uh...

Ge mig nu!

Ge mig nu!

Gammal bild pà Sienna, som brunett,  i underbar klänning och underbara skor. I like! Màste ut och spana efter liknande.


Vackert enligt mig...

Vackert enligt mig...


Sàhär vill jag se ut i sommar...

Sàhär vill jag se ut i sommar...

...helst tillsammans med en lika söt pojkvän com har lika skön stil. Drömma kan man ju alltid göra...

Mm I like!

36466-229

Gillar Kate Moss välmatchade outfit raka stuprörsjeans som slutar vid fotknölen (viktigt), randig, lite större myströja (enligt mig), svarta ballerinas, svart lagom stor väska och svarta solisar. Perfekt, enligt mig!

Uhh

36466-224

Förskrâcklig outfit om du fràgar mig. Det enda jag kan tänka mig att bära i denna outfit är Lindsays lànga halsband. Det jag absolut aldrig ens skulle fà tanken att sätta pà mig âr de förskräckliga "skinnsakerna". Uhh...

Dagens kândisbild er

36466-231


36466-230