Her favourite things.



Modellen Miranda Kerr's favoritsaker.

Chloë Sevigny



Bild: tfs

Goodlooking



Bild: La Garconne lookbook.

12:06



Model: Sigrid Ågren. Stylist: Julia von Boehm.
Bild: tfs

The look



Backstage, Balmain.
Bild: tfs


Cover


Vårfräscht!
Bild: tfs

Snyggt



Armyinspirerad jacka och röd väska till det. Snyggt!
Bild: tfs

Rush





Bilder: models.com

Goodlooking



Dagens look. Den där Alexander Wang väskan är inte dum alls.
Bild: tfs

Vårinspiration





Bilder: W Mag

Her hair.



Jag hade föredragit raka toppas men för övrigt är håret perfekt.

i-D





i-D:s omslag är alltid roliga.

La Garconne



Dagens look, från La Garconnes lookbook.

Adorable pics





Bilder: tfs

Adorable pics








Bilder: Interview mag

I like



Slarvigt hår, t-shirt och gnistrande jacka. Det är fint.

Spets



Julia Restoin-Roitfeld i svart spetskreation.
Bild: tfs

Nude

Nude-toner i både kläder och smink gillas. På bilden ovan, Sigrid Ågren, backstage hos Gucci.

Mer omslag!



Elle pryds av Chloë.

Ge mig...





... en grå slapp tröja, ett fint varje-dag armband, en perfekt vardagsväska i lagom storlek och en leopardmönstrad sjal.

Covertime


Bild: tfs

Trend



Dagens snygging.
Bild: tfs

Goodlooking



Bild: altamira

Wang:igt







Pics: Interview Magazine, tfs.

Covertime



Fantastiskt omslag om ni frågar mig, ett av favoriterna.

The look



Skorna är förtillfället drömskorna, men på tjejen, fotad av The Sartorialist gillar jag hela looken.

Önskelooken



Olivia Palermo i dagens önskelook.


All black!



Helsvart, en festlig lördagslook.

Adorable pics







Magdalena Frackowiak, Numero.
Bilder: models.com


Dagens vill ha

Armbandet ovan kommer från net-a-porter och är designat av Bottega Veneta.

Dagens look - greige.



Dagens look på Frida Gustavsson i toner som grått och beige.


Friday



Har precis gått upp och gjort iordning mig lite. Nu väntar en dag full av pluggande.

Vårblommor?



Dagens look, med inslag av blommigt.

Lanvinlove



Lanvin s/s 10.

Önskelooken



En urbra vardagslook, på Alexa Chung såklart.

fWEEK











Bilder: tfs & jak&jil


Goodlooking



Maryna Linchuck i leopardpäls. Jag vill ha allt hon har på sig tack.
Bild: styleosight

Adorable pics



Raquel Zimmerman, fotad av Mario Sorenti.

Dagens look



Bild:Jak&Jil

Ringmani

Hur underbara är inte ringarna ovan? Jag vill ha allihop. Jag hittade dom backstage hos Cavalli.
Bild: style.com

16:33





Bilder: MrNewton

Goodlooking

Dagens önskelook, helsvart är favoriten, här på den svenska modellen Dorothea.

Rubik




Modell: Anja Rubik Bilder: tfs