RED



Röda naglar och läppar är klassiskt och snyggt.

Snyggo



Lördagslooken på Leighton.

"Lång" ring



Jag gillar inte att bland guld och silver men en såndär lång ring är lite snyggt.

Ge mig Givenchy...



Ja tackar inte nej till ett par stövletter från Givenchy.


Mysigt

I höst vill jag ha på mig tjocka, varma, stickade koftor. Den på bilden finns att klicka hem hos MyThreesa och är från Stella McCartney.

Chungtime





Bilder: tfs

Baglove



Bilder: Barneys

Lördagslooken



Karmen Pendaru, backstage på NY fashionweek.

Palermo




Vackra Olivia Palermo, jag gillar henne dock bättre i längre hår.

Halsband



I höst vill jag ha utmärkande halsband.


Backstage



Narciso Rodriguez S/S 11.

Acessoarer




Lily Donaldson





Modellen Lily Donaldson
Bilder: tfs

Adorable pics


Dagens vill ha...

...nya Ksubi jeans. Mina Ksubisar gillar jag men dom är för stora. Dessa ovan påminner om dem jag har och finns att klicka hem hos net-a-porter.

Rubik



Anja Rubik med sin inspirerande klädstil.
Bild: Altamira NYC

Rand



Jag vill ha den där randiga saken tjejen på bilden har på sig, väskan skulle inte heller sitta fel.
Bild: Garance Doré

Centenera



En av mina favoriter, Christine Centenera.
Bild: stockholmstreetstyle

Skinnjackan



Jag borde åka hem till mamma och leta upp mina skinnjackor som aldrig används. Fint med en mysig sjal till på hösten.

Maje fall 10



Vanessa Traina for Maje.
Pics: thefashionspot

Goodlooking



Jag är inte speciellt förtjust i Rachel Bilsons klädstil men här har hon verkligen fått till det. Jag gillar den söta blommiga och långärmade blusen till de lite tuffare korta skinnshortsen.

I LIKE