Covertime



Bild: models.com

Rochelle Goldberg







Smycken från Rochelle Goldberg. Helt i min smak då jag inte gillar när det blir för sött eller pråligt.
Bilder: Teenvogue

Check out



Vackra Clémencé i senapsgult och pliserat.
Bild: tfs

Skjortor



I vår vill jag ha skira skjortor.
Bild: The Conveteur

Black



Lots of black.
Bild: tfs

Color me


I vår och sommar är jag sugen på färg. T-shirtarna ovan kommer från AA.


Dagens look



Bild: tfs

Celine



Clémencé i Celine.
Bild: tfs

Bildregn

















Anja Rubik för Apart by Marcin Tyszka.
Bilder: tfs

Ring

Dagens vill ha, ring från YSL. Finns att klicka hem hos net-a-porter.

Check out







Joanna Hillman x 2.
Bilder: tfs

Dree



En till långklänning, här på Dree Hemingway.
Bild: tfs

Sommarinspiration



Jag kan inte annat än att längta efter sommaren när jag ser de underbara plaggen från Thakoon på bilderna ovan. Jag gillar de vackra färgerna och de inspirerande mönstrena.
Bilder: Teen Vogue via The Coveteur.

Långkjol på Palermo



Mer Palermo, ja tack.


Adorable pics










Jessica Stam för RUSH.
Bilder: models.com

Bohemian chic



Underbart bohemiskt chict, lågklänning från Mango på Olivia Palermo.

Dagens look



Dagens look - massa svart med hatt.
Bild: tfs

Byxor



Jag vill ha några mönsrade tunna byxor som man kan mysa omkring i.
Bild: The Coveteur

Lite kortare...



Clémence Poésy i lite kortare långklänning volanger, urfint.
Bild: tfs

Veckans tema - långkjol/klänning.


Bild: tfs

Jag är ingen flitig användare av varken långkjol eller långklänning. Jag tycker däremot att det är himla snyggt på andra. Resten av veckan kommer en massa inspirationsbilder på långkjolar och långklänningar kan jag lova, då det är vad jag har mest av i min bildmapp på datorn. 

Dreambag



Drömväskan, fast i anna färg.

I like!



Jag vill ha Sienna Millers fluffiga javka och basiga väska.
Bild: tfs

Vårigt kap


Finfin vårig väska från Alexander Wang, finns att klicka hem hos Zoe.


Pliserad långkjol



Hett i vår - pliserat och långkjol.
Bild: tfs

Checck out



Sienna och Poppy front-row på fashionweek.
Bild: tfs

Kilklacks


Dagens vill ha, kilklackar från hm.


Ny hårfärg på Chung



Alexa Chung i ny, lite mörkare hårfärg, snyggt om du fråar mig.
Bild: tfs

Vardagssnygg



En enkel tröja och ett par tighta jenas med spännande örhängen och finfin väska.
Bild: tfs

Lookilooki



Lördagslooken, enkelt oh snyggt. Bild hittad hos stockholm streetstyle

Färgglatt



Alexa Chung piggar upp sin outfit med en färgsprakande liten väska.
Pics: tfs

Palermo för tibi







Alldeles underbart. Olivia Palermo för tibi.
Bilder: tfs

Dagens önskelook



Plåtad av Stockholm streetstyle, tack för den inspirationen!

Adorable pics









Anja Rubik, Vogue Australia, april 2011.
Bilder: tfs

Modelligt och vårköp.



Lite typiskt en modell-look: converse, päls, svarta tights och en designerväska såklart. Förresten, på vårens inköpslista står definitivt ett par svarta låga Converse, samlingen behöver tillskott.
Bild: tfs

Hello gorgeous!



Backstage med Anja Rubik.
Bild: tfs

Details



Detaljer i form av fransar, klocka och armband i silver och guld på Taylor Tomasi Hill.

Bild: tfs 


Dagens vill ha...



...en Balenciagakofta från Browns.


Önskelooken



Hade det varit lite mer vårlikt ute hade jag gärna klätt mig som Rosie på bilden här. Jag har ju dock lite  problem med hatt...
Bild: tfs

Dagens vill ha





Ja, tack, jag tar gärna en YSL Muse.
Bild: Zoe


Dagens vill ha



Dagens vill ha, en kavaj från Edun som finns att klicka hem hos Browns.


Fredagslooken



En utmärkt fredagsloook på Olivia Palermo.
Bild: tfs

Adorable pics


Palermo





På bilderna: Olivia Palermo
Bilder: tfs

Tipsigt!

Dagens tips, fyra nagellack i härliga färger för 40:- på hm. Jag har redan testat det ljuslila och det korallfärgade och är supernöjd.


Sjalar







Just nu är jag väldigt inne på sjalar. Det är himla fint, kan piggga upp en vardaglig outfit och dessutom göra den lite mer personlig. Dessutom passar det mig utmärkt då jag är frusen av mig.

Bilder: Vanessa Jackman, Into the Gloss & The Conveted.

Dagens vill ha


Acneklänningen ovan vore fin i sommar.


Goodlooking



Dagens look.
Bild: vogue.com

Adorable pics



Bild: tfs

New Yorkies









Stylecaster utsåg nyss "New Yorks 50 most stylish people" ovan ser ni några på listan.
Bilder:
http://www.stylecaster.com/fashion/editorials/10785/50-most-stylish-new-yorkers#1

Önskelooken



Jag vill ha vår nu, så man kan gå barfota i skorna och med öppen jacka.
Bild: tfs

Bosworth

,

Mer Kate, jag vill ha hennes hår på bilden.

Vårigt



Vogue, feb 08. Modell: Suvi Kopponen.