Beachbabes



Gisele, Lindsay och the Hilton sisters. 

Sienna for Vogue

36466-12636466-12436466-12336466-121
Hon gör det med klass!

Sweet

36466-139

Söta Lindsay i gråbrun pälscape.

Ännu en söt klänning

36466-128

outfit

36466-129
Gillar Hailey Duffs outfit här, militärgrönsa shorts, söt stickad kofta, vitt baslinne och högklackade skor med rund tå.

Söt klänning

36466-132
Modellen Julia Stegner i söt blommig klänning med vinröda sidendetaljer.

Leggings

36466-131

Är leggings något för mig? Nicky Hilton gillar det iallfall.

Bild:
www.celebweb.org

Underbar är ordet, vill ha!

36466-137
Vilken underbart söt omlottklänning från Marc Jacobs, åh va fin den är!

Lite Kirsten




Snyggt Ashley!

36466-117
Såhär vill jag gå klädd i vår/sommar.


Söt jacka

36466-119

Mischa i söt jacka, på shoppingtur med bl a lillasyster.

Nicky och Paris på Hawaii

36466-116

Jag vill verkligen ha Nickys söta strandklänning!

Söt outfit

36466-115
Lindsay i ursöt outfit, se slorna (det lilla man ser av dom.)

Some of the skinny ones...


The cutest couple?

The cutest couple?

Är Rachel och Adam det sötaste kändisparet? Vilket är ditt "favoritkändispar"?

Some of my favourite models...


Lite Nicole

36466-100


Söt kjol!

36466-86


Söt klänning, dock inte min färg.

36466-85


Lovely covers

36466-84







Vill ha vill ha vill ha

36466-8236466-81
Denhär Chloé-kavaj/jackan skulle passa mif utmärkt, jag vill ha den nu.

Lovely dress

Lovely dress

och underbart söta skor, vill ha.

Vill ha!

Vill ha!

Jag vill verkligen h denhär söta pyjamasen från åhlen's, men jag har redan ett par liknande byxor, så jag vet inte...har verkligen fasnat för det söta linnet med spetskant, beslutsångest!

Lovely

36466-78

Har sett denna lovely chloe-kofta i många bloggar och den skapar verkligen ett enormt ha-begär. Måste försöka hitta något liknande för dendär är verkligen min stil, so lovely!

Rachels stil

36466-77

Verkar som att de flesta tycker att Rachel har bättre stil än MIscha, jag kan ju som sagt inte bestämma mig.

Melissa Odabash-bikini äe dagens vill ha

Melissa Odabash-bikini

Jag skulle verkligen behöva en svart bikini för jag har ingen och denna skulle passa mig utmärkt!

Dagens Sex and the City

36466-75

SJP!

Hilary's julshopping

36466-73

Ska bli så kul att köpa klart alla julklappar, detta ska göras på onsdag med lillasyster och på torsdag med pappsen.

Dagens kändisbild

Dagens kändisbild

Jessica Simpson i sommarsöt klänning, med band i midjan.

Mischa eller Rachel?



Vem klär sig egentligen bäst?



Dagens kändisbild

36466-96

Ååå va ja längtar efter O.C!

Nicole och MIscha i veckan.

 36466-8336466-82


Dagens kändisbild

36466-84

Kimberly Steart på något event i veckan.

Snö

Det snöar ute, mysigt! Nu blir det Snart promenad med M.

Dagens SATC

Dagens SATC

Carrie, as usual.

Dags

Nej nu är det dags att ta tag i pluggandet. Blir förmodligen inget mer bloggande idag, men dest mer imorgon. Då ska jag bl.a. försöka komma på vad jag önskar mig.

Dagens Sex and The City

Dagens Sex and The City

Blir en från gårdagens maraton, från slutet av sista avsnittet.

Premiär

36466-78

Rachel McAdams iklädd lila Dolce & Gabbana fodral, på premiär av julfilmen-  "The Family Stone" (som jag för övrigt bara måste se).

Dagens kändisbild 1

Dagens kändisbild 1

En underbar, svartvit,  bild på Mischa Barton.

Angående Scarletts januaricover

36466-7536466-7436466-7336466-76

Till skillan från Ebba, som inte alls verkade nöjd över Scarletts januaricover för amerikanska Elle, måste jag medge att jag är mycket nöjd. Jag tycker det är det bästa hon gjort på länge, när det gäller covers.

Stress i mängder

Stressigt är det som sagt just nu. Prov imorgon men lite bloggande hinner jag allt!

Dagens Sex and the City

36466-72

Dagens Satc:bild blev en på alla 4 och lilla Brady. GLÖM INTE, Sex and the City maraton på tv3 ikväll klockan 22:00. Spännande ska de bli, spelar ingen roll om man redan sett alla avsnitt om och om igen, ändå är det alltid lika roligt.

Nu är det plugga som gäller! 

Dagens kändisbild...

Dagens kändisbild

blir en bild på söta Rachel Bilson med ursnygg make.

Mycket pluggande

I dessa dagar blir det inte särskilt mycket bloggande. Det är bara skolarbete som gäller. Nu ska jag snart sätta igång att träna på prov, fy vad tråkigt. Men först ska jag blogga lite!

Floorfiller-Michelle

Grattis Michelle som vann Floorfiller!

Mina favoriter från shopaholic

36466-68

Halsband från Chan Luu.
Kofta från Twinkle by Wenlan.
Trosor från Hanky Panky.
Clutch från Andrea Breuckner.
Örhängen och ring från Rachel Leigh.
Natlinne från Underglam.

Allt finns att köpa på www.shopaholic.se

Dagens Sex and the City

Dagens Sex and the City

Eftersom Sarah Jessica Parker var med i nyhetsmorgon imorse blir det självklart en bild på henne, även idag.

Dagens kändisbild

36466-73

En svartvit underbar bild på kate Moss i en drömklännig.

Lite Sienna

Börjar bloggandet för dagen med lite Sienna

Beörjar bloggandet för dagen med lite Sienna i snygga outfits.

Dagens vill ha

36466-61

Just nu är jag väldigt inne på söta små sovsätt, färgen på bilden är dock inte riktigt min favorit men modellen. Sådana ska jag önska mig i julklapp.


Dagens Sex and the City

36466-60

Carrie i  lila randig tröja.

Dagens kändisbild

Dagens kändisbild

Oväntat nog är dagens bild en på Paris Hilton. Jag är inte direkt något "fan" av henne, men bilden är fin.

Inte vidare klädsamt!

Inte vidare klädsamt!


Senaste Lindsay

Senaste Lindsay


Inget bröllop?

36466-50

Är det verkligen sant att det inte blir något bröllop? De varkade ju så kära tidigare i veckan. Jag tror inte på det för jag vill nite att det ska vara sant!

Stella-kollektionen

Då jag inte bloggade var jag bortrest, där jag var gick jag in på en av de stora HM-butikerna och förvånad blev jag då jag upptäckte att hela Stella-kollektionen helt plötsligt fanns framför mig. Ja, alla plagg i, i stort sett, alla storlekar. Föst plockade jag till mig både det ena och det andra men sedan funderade jag lite, fick beslutsångest och det slutade med att jag inte köpte något. När jag väl hade hela kolletionen framför mig kändes det helt plötsligt inte lika roligt att ha ett av de eftertraktade plaggen. Hysterin hade fått mig att tröttna och det blev alltså inga Stella-plagg, ska jag ha ett Stella-plagg ska det vara ett från Stella McCartneys egna kollektion, utan samarbete med H%M, då kanske man blie lite mer ensam om plagget Jag förstår dock alla som köpt Stella by H&M plagg för flera av plaggen var riktigt snygga, jag börjar ångra att jag inte köpte dendär v-ringade tröjan med sidenband i ringningen, runt armarna och nedtill och den hallonröda klänningen som Ebba fick tag på.

Stil på Ashley

Snyggt

Åå va snyggt, svarta stuprör, svart skinnjacka, mönstrad lång halsduk och de perfekta skorna, liksom många andra bloggare drömmer även jag om dessa Christian Louboutin skor.

Underbar klänning

Underbar klänning

Visst är klänningen underbar!

Dagens kändisbild...

36466-47

...blev en Mischa Barton bild.

Outfits



Här är några av stilikonen Kate Moss outfits, som jag gillar.

Dagens första vill ha

Dagens första vill ha

En röd mysig omlottkofta från Vince.

Bild från:
www.mrsh.se

Svart och vitt


Lindsay Lohan och Lauren Conrad i fina "vill ha"-klänningar.

Mys

Myskläder
Lindsay i en mysig outfit.

Dagans kändisbild

Dagans kändisbild


Underbar

Håller med sigrid, terapi: James Blunt - Wiseman


Mkt att göra

Samtidigt som jag tvättar lite har jag massa saker att göra

*Städa och göra julfint i mitt rum
*Duscha och göra iordning mig
*Plugga
*Läsa nya ELLE, som damp ner i brevlådan idag.

Allt detta ska jag hinna på två timmar, stress!


Ååååå

Jag är så trött på självupptagna människor som bara pratar om sig själcva hela tiden. De frågar inte ens hur det är, vad man gjort osv. Jag blir verkligen arg när jag tänker på det. Det är så störande! 

Halsband

36466-37

Gillar det söta halsbanden LC har på sig.

Dagens vill ha nummer två

36466-36

Ansikts-set från Dr Hauschaka, någon som provat på dessa produkter?

Dagens Sex an the City

Dagens Sex an the City
Carrie,Carrie, Carrie.

mode-V A R N I N G

mode-V A R N I N G

FÖR stora solglasögon, dessutom med blått glas. Fult!

Dagens vill ha!


Söta Charlize i moderiktig väst

36466-30


Tillbaka

Nu är det dagsatt börja blogga igen!