Vacation-monday



Dagen har bestatt av sol och bad, kvällen kommer att besta av kräftskiva.

Beautiful



Passande nog, jag är ju i Köln och blogar om vackra Diane Kruger iklädd paljettklänning och röda läppar till det.
Nu ska vi ha söndgasmys här hos moster. Vissa ska äta god mat och andra ska dricka mitt favorit-te.

SommarSienna


Sunshine



Nu sticker jag ut i solen.

Dagens look


Enkelt och fint.

Lördagslooken



...sitter pa finaste naturliga Sienna Miller.

Saturday



Eniko Mihalik, W Mag.
Befinner mig förtillfället i Köln, nu ska vi sticka in till stan och kolla lite affärer.

Vacation

Yes,yes...nu är det inte långt kvar tills jag åker till värmen. Imorn drar jag först till moster i Köln och sedan till Italien på semester. Bara att börja packa, finns de något tråkigare...?!

Fantastiskt!





Vanessa Traina i fantastisk kreation, fotad av Jak&Jil.

Den där Coco


Goodlooking



Storskjorta, spektakulärt halsband, korta shorts, ballerinas och en klassisk väska.

Svart materialmix...


...gillas mycket av mig. Ovan på det modellande kärleksparet Catherine McNeal och Freja Beha Ericsen.

Godnatt



Bild: tfs

Clothes and stuff


Nu har jag kollat ogenom webshopparnas nyheter igen, där hittade jag en hel del fint.

Jacka i bikermodell-Christopher Kane, MyTheresa.  Kofta med kort ärm-acne, youheshe. Skinnkjol-Phi, net-a-porter. Ballerinas-Lanvin, MyTheresa. Väska-Marc Jacobs, net-a-porter. Kofta-Marc Jacobs, Browns. Klänning-Bottega Veneta, Browns. Sjal-Rika, youheshe. Skor-Elizabeth and Jamesintermix. Klänning-Salvor Project, Browns.  Tröja-acne, Browns. Överdel-Theory, net-a-porter. Väska-Rika, youheshe. Väska-Temperley London, Browns. Leopardmönstrad överdel-Rika, youheshe. Byxor-acne, youheshe. Armband-Marni, Browns. Överdel-Willow, net-a-porter. Armband-Burberry, net-a-porter. Klänning-Alexander Wang, Browns.

GOODmorning



Idag är en bra dag tror jag, den påbörjades nämnligen med att jag fick tillbaka mitt borttappade körkort. Dessutom blir det Stockholm över dan.

Black beauties



Modellerna
Chanel Iman, Sessilee Lopez, Jourdan Dunn och Arlenis Sosa pryder framsidan av i-D's sptembernummer. 
Bild: models.com 

Adorable pics





Natasha Poly, Vogue September 09.

Ingen långklänning för mig.



Snart blir det semester för min del. Då hade jag gärna packat med mig en långklänning, som helst ska vara lite kortare ifram än ibak. Enda problemet är att jag inte har någon sådan.

LUNCH



Nu sticker jag till stan och lunchar med världens bästa lillasyster!

It's on Alexa!



Dagens look på alltid lika inspirerande Alexa Chung.

Bijoux



Fotograf: Maciek Kobielski. Styling: Melanie Huynh. Model: Lauren Santo Domingo.

Partygirls













Inlove



Jag är kär i Christopher Kanes kollektion för TOPSHOP. Kolla bara in det söta klänningarna i färg och de beströdda svarta plaggen. I like!

Snart...


...bär det av mot varmare breddgrader. Sol och värme nu tack.

Fransigt


White stuff





Söta Isabelle Lucas och en Jak&Jil-fångad tjej iklädd vta kreationer med fina detaljer.

2 x Kate





Kate är en utmärkt omslagsflicka.

Lårhögt



Lårhöga stövlar, designade Isabel Marant.

Sexy Chung


Alexa Chung i rött långärmat fodral. Fina och utmärkt passande acessoarer till det.
Nu ska jag slänga mig i soffan med Loka och Cola och kolla fashionprogram, trevligt.

Chloégirls



Tre av favoriterna.

Fashion diary







Hedi Slimane fashion diary, Kate Moss i sitt esse.

Lördagslooken



...på vackra Olivia Palermo.

Fashion rocks



Nu sticker jag till stan och fikar lite.

Bedtime



Nu är det verkligen dags för sängen. Imorn börjar mitt nyttiga liv med rivstart i spåret. Det känns bra att börja på en lördag.

Gucci campaign











Gucci Fall/Winter 2009 by Inez van Lamsweerde & Vinoodh Matadin. Jag gillar hela konceptet. Lagom stelt och rakt hår.

Yes!



Ibland har man flyt (läs: Alexandra har hittat lägenhet i Stockholm). Nu ska jag dock åka och jobba hela natten.

Goodloking



Dagens look hittades hos garance doré. Uppvika korta jeansshorts, vit tisha med uppvikta ärmar, sjal och väska på det.

Summergirl



Jobbade inatt så har helt missat det fina vädret då jag nyss vaknade. Jag ska dock ut i solen snart och springa. 

Woho!



Daria iklädd leomönstrad klänning.

Beauty



Vackra Diane Krüger visar ryggen.

Dagens look



En perfekt vardagslook på Chloë.

Change



SnyggoLara som numera är brunett.

Något fint...



...designat Alexander Wang, finns att klicka hem hos net-a-porter.

Backstage



Backstage, Sophia Kokosalaki.
Bild: tfs

MIX



Mjukisbyxor, paljettkavaj och lite finare nitarmband. Allt på Lauren Santo Domingo, plåtad av JakandJil.

Dagens första snygging.



Taylor Momsen som "Gossip Girl-Jenny".

A good day.





Idag ska jag försöka få massa saker gjorda. Blogga ska jag oxå göra för den delen.

Harley Viera Newton







Pics: tfs

Saturdaysaturdaysaturday



I like!

Shopgirl




Fotograf: Terry Richardson Modell: Magdalena Frackowiak
Bild: models.com

All black



Maryna Linchuck iklädd massa svart.
Bild: Jak&Jil

Miss Miller



En av mina favvotjejer.

Sommarfräsch



It's all about the details.
Bild: sthlmstreetstyle

Sweet girl



Jag vill oxå h en söt mönstrad klänning på mig idag.


Adorable pics



Nu ska jag sticka till stan och fika lite med en vän.
Bild: tfs

Still the bag in my dreams.



MiuMiu's cofferbag är fortfarande min drömväska. Den skulle hänga så fint på min axel.
Bild: Sthlmstreetstyle

Som mörk choklad.

När jag ser tjejen ovan vill jag oxå ha långt mörkbrunt hår. Som mörk choklad. Hennes outfit är inte heller dum.
Bild: LaGarconne

Off to work.


Hey Whit!



Ge mig håret och skorna tack! Hon är så söt Whitney, jag vill att nya avsnitt av The City ska börja NU.

Dagens vill ha!



Dagens vill ha - västliknande linne med knappar från TOPSHOP.

Check



Checking out some stuff.

Mixat



Dagens look - slitna jeansshorts, rocktisha och fina ballerinas.

workworkwork



Inatt blir det jobb.

Kvällens festligheter!



Ikväll vankas kräftskiva/födelsedagskalas och sedan utgång och det är hur fint väder som helst. Första ska jag bara typ cykla en film för att komma till kalaset, snart åker jag.

Toooonight



Ikväll blir det svart klänning, mittbena, målade naglar och någon fin ring.

Long legs and high high heels.



Prickiga strumpbyxor och annorlunda klackar - sött.

Pixielicious





Pixie Geldof gör British Vogue.

In colour



Fint till exempelvis den lilla svarta...

Harper's - Vodianova.



Underbara Natalia Vodianova är en ligt mig en av de vackraste kvinnorna på denna jord.

Lovely weather



Här lapas det sol vill jag lova. Nu har jag dock en liten paus framför datorn.

Långklänning



En vacker klänning i längre modell vill jag ha. Ska leta i Italien kanske.

Stoned



Inte dåligt snygg är Lara Stone i Vogue UK June 09.

Den där Willa


Den där Willa är allt bra vacker.

Winberg pyntar bloggen





Tjusigt!

Halvdeprimerad





Ligger lite lågt med bloggandet för tillfället. Jag ägnar istället min tid åt att jobba sova och umgås med underbara vänner.

Awake



Nu ska jag snart iväg och jobba hela natten lång.
Bild: Vogue Germany, tfs

GG



Kan inte Gossip Girl börja snart igen jag vill ha något underhållande att ägna söndagarna åt.

Goodlooking



Vet inte va jag hittade bilden men jag gillar looken!

Check out...



...Siennas high high heels.

Önskeoutfit


Ikväll hade jag gärna slängt på mig plaggen och acessoarerna ovan. Linne från T by Wang, Topshop-kjol, Kirkwoods på fötterna och ett gäng blandade armband.

Kvällens kläder



Då är det dags att fundera ut vad man ska sätta på sig ikväll då. Det blir nog blommigt kvällen till ära.

Mittbena eller sidbena?



Nu ska jag vila lite inför kvällens festligheter. Först ska jag bara duscha och bestämma mig för om det blir mittbena eller sidbena ikväll...