Dagens vill ha


En ny plånbok.

Bikinisar







Jag älskar att köpa bikinisar och är lite av en samlare. Bikinisarna ovan på Maryna Linchuck är ju underbart söta.
Bilder: tfs

Dagens tips









Fina bilder hos backstageat.com.

Sjaloman



Jag älskar sjalar och skulle inte tacka nej till den ovan från Etro.
Bild: MyTheresa


Dagens inspiration






Jag älskar stilen ovan. Att ha tighta byxor, ett löst linne eller t-shirt och en snyggare jacka till det. Toppat med bikerboots och en färgglad acessoar. Riktigt snyggt!


Ränder


Idag kör jag på randigt från Zara. Hade inte tackat nej till den randiga tröjan ovan heller, den från Rag & Bone.

Lanvindröm



En ny väska är något jag verkligen behöver. Skulle inte tackat nej den ovan från Lanvin som finns att klicka hem hos Zoe.

Längtar...



St. Tropez, september 2011.


Flätad


Jag skulle inte tacka nej till den flätade kuvertväskan ovan med toffs. Finns att klicka hem hos La Redoute.

Adorable pics



Tisdagspyntar bloggen med Doutzen i gult.
Bild: tfs

Ge mig



Dagens vill ha: Isabel Marant tröja.

Naturlig make



Naturligt sminkad, det är finast tycker jag. Ovan på Maryna Linchuk.
Bild: tfs