Kvällssysslor.

O.C är i full gång och jag tror att jag ska sätta igång att göra ett armband medan jag ser på tv:n. Efter O.C är det ju "What about Brian?" som faktiskt är ganska bra. Jag hade inga större förhoppningar men det är alltså helt ok. Ikväll är även Sienna Miller hos Jay Leno och därefter blir det ett Sex and the City avsnitt och sist men inte minst sängen. Nu ska jag gå och fixa te och ta fram lite pärlor till armbandet. Hej sålänge. 


Dagens bild

Dagens bild


Grå och stickad.

Jag har lagt märke till att den grå, stickade mössan i dessa dagar är något vanligt förekommande
bland såväl "vanliga" som kända människor. Alla har helt enkelt en grå mössa på sig.

36466-407

 36466-402 36466-40036466-399 36466-398


Wayfarers

36466-406
Solglasögonen som gäller är ju Ray Bans klassiska wayfarers. Vissa fashionistas ,som två av mina favoriter- Sienna Miller och Kirsten Dunst, har under många år haft sina wayfarers som favoriter men nu har de flesta modeintresserade hakat på trenden.  




Bättre sent än aldrig...

Man har inte kunnat undgå Lindsay's omtalade Miu Miu kampanj och många har i sina bloggar tyckt till om huruvida den är lyckad eller inte. Vissa bilder som ingår i kampanjen tycker jag inte alls om eftersom de känns överretucherade medan det finns vissa som känns klockrena (exempelvis de två nedan).
 
36466-388


36466-387

Today is the day!

Idag kommer bloggandet igång, närmare bestämt nu. Efter ett lååångt uppehåll är det dags igen kan jag tro. Men just nu hinner jag inte riktigt skriva flera inlägg för jag måste ringa E. Nöj er med den här under
tiden...bar rygg ÄR snyggt..

36466-379

Var bara tvungen...

36466-386

...att posta denna bild på söta Rachel, ge mig hennes outfit någon!

Snart, snart, snart!

Om ett litet tag ska jag börja blogga igen...