TIPS?

Igår, om jag inte minns fel, skrev jag om något kavaj/kappaktigt som jag bara måste ha. Idag är det något annat ytterplagg jag länge suktat efter, som går i mina tankar. I flera år har jag letat efter en jacka liknande den ovan här på bilden. Helst ska den vara lite längre. Dock har jag ännu inte hittat någon. Ett alternativ är att köpa en liknande jacka och en pälskrage som man sätter dit själv då jag inte alltid vill ha päls på. TIPS?

Den på bilden är av märket PRPS och finns att klicka hem hos MyTheresa.

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag hittade en gammal militär-jacka på second hand som jag har sytt in och satt nya knappar på. Nu är det bara en pälskrage som fattas.. det kommer bli ett projekt att hitta en perfekt sådan.

Så spana second hand!



Tack för en grym blogg!



2009-10-09 @ 14:59:55
Postat av: Maja.

Har du kikat på Forever21's hemsida? De har otroligt mycket jackor.


Comments:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback