Listigt!

Blommigt | Enfärgat - Blommigt är favoritmönstret men jag är i en enfärgad period.
Matchat | Missmatchat - Missmatchat är ju snyggast, det får inte se för planerat ut.
Stjärnor | Döskallar - Jag avskyr både stjärnor och dödskallar.
Stuprör | Bootcut - Jag gillar helt enkelt stuprör bäst just nu, oavsett vad som är mest inne.
Peacesymboler | Nitar - Det är nog inte bara är jag som fått peacesymboler på hjärnan.
Ballerinas | Gladiator - Ballerinas funkar alltid men gladiator känns roligare.
Svart | Färgglatt - Svart är ursnyggt, men man kan ju piffa till det med något färgglatt till.
Upprullat | Orullat - Jag gillar när det ser lite slarvigt ut och inte för prydligt.
Pyton | Leopard - Djurmönstrat och jag går inte riktigt ihop.
Miu Miu | Prada - Kolla bara in Miu Miu's 
vårkollektion.
Tyll | Fjädrar - Tyll känns lite uttjatat medan fjädrar är lite nytt.
Modemagasin | Modebloggar - Ett lyxigt modemagasin är roligt på ett annat sätt.

Här hittade jag listan nedan.

Kommentarer

Comments:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback