Den vita skjortan

Tänk vad man kan göra mycket av den vita skjortan i modell större. Vi vet ju sedan tidigare att Mary-Kate gärna bär större tröjor och skjortor utan något under, möjligtvis med strumpbyxor. Det känns väldigt Mary-Kate och jag tycker definitivt att hon gör det snyggt, hon passar verkligen i det, det är hon helt enkelt. På bilden nedan är det ju ingen vanlig skjortmodell iofs men... Hon får till det med fransväskan från Prada och svarta höga (såklart) stövletter med platå.   

The Sartorialist tjejen har även hon fått till det genom att sätta ett skärp på höften och pryda fötterna med platta gladiatorsandaler.  

På den nedersta bilden ser vi Keira som valt att ha skjortan löst hängande till svarta strumpbyxor och de välanvända stövlarna som verkligen måste vara en av favoriterna. Jag gillar när man adderar något lite grövre, som i detta fall de rejäla stövlarna, till en enkel och slapp outfit.
36466-891
36466-823
36466-883



 

Kommentarer
Postat av: Karoline

Köpte en vit storskjorta från H&M Herr! Budgetplagg är bäst!

Postat av: Madelen

Hade på mig min oversize:ade vita skjorta idag. Min pojkvän trodde att andra skulle tro att jag bar byxorna i vårat förhållande ;) haha

2007-07-23 @ 23:31:48
URL: http://pixiebacteria.blogspot.com
Postat av: Frida

Du vet inte varifrån Keiras snyggve-boots kommer? Eller några liknande kanske?

2007-07-25 @ 16:46:42

Comments:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback