Sminksnack

36466-411

När man ser bilder på kändisar utan smink märker men att de verkligen ser annorlunda ut, klart att dom gör det, det gör ju vi "vanliga" människor också. Jag tycker att det är skönt att gå osminkad och det är ju bra för huden att få andas. När jag ska ut eller så, så sminkar jag mig alltid men jag har aldrig riktigt varit dendär "brunkrämstypen".  Naturligt ska det vara och det gör mig egentligen inte så mkt att jag har blek hy för om kändisarna passar i det kan väl jag också passa i det, se bara på Nicole Kidman, Kirsten Dunst och Lindsay Lohan (som iofs då och då lyckas ha en orange ton över hela kroppen, uhh!). Vid festligare tillfällen blir det självklart lite extra men i vanliga fall är det alltså sparsamt på sminkfronten för min del. Mina, och många andras, sminkfavoriter är helt klart YSL - guldpennan, Nars rouge i färgen Orgasm och Sephoras solpuder och concealer. Mascaror varierar men nu är jag inne på en från Clinique. På läpparna har jag gärna Rosebud eller Stilas tinted  strawberry lipbalm.




Kommentarer
Postat av: Golddresses

Jag förstår inte hur kändisarna alltid håller sin bruna kroppsbesprejing.
Tycker som du, man kan lufta lite från sminket ibland.

Postat av: NARS

vra hittar man nars orgasm egentligen?! vill verkligen ha den, men den har ju slutat säljas på jättemånga ställen! om du orkar, skicka gärna svar med mejl till mig. vet tyvärr inte om jag kommer hitta tillbaka till din blogg igen.
bra jobbat med sidan btw.

2007-08-21 @ 22:26:08
Postat av: fia

vra hittar man nars orgasm egentligen?! vill verkligen ha den, men den har ju slutat säljas på jättemånga ställen! om du orkar, skicka gärna svar med mejl till mig. vet tyvärr inte om jag kommer hitta tillbaka till din blogg igen.
bra jobbat med sidan btw.
[email protected]

2007-08-21 @ 22:26:45

Comments:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback