Stella-kollektionen

Då jag inte bloggade var jag bortrest, där jag var gick jag in på en av de stora HM-butikerna och förvånad blev jag då jag upptäckte att hela Stella-kollektionen helt plötsligt fanns framför mig. Ja, alla plagg i, i stort sett, alla storlekar. Föst plockade jag till mig både det ena och det andra men sedan funderade jag lite, fick beslutsångest och det slutade med att jag inte köpte något. När jag väl hade hela kolletionen framför mig kändes det helt plötsligt inte lika roligt att ha ett av de eftertraktade plaggen. Hysterin hade fått mig att tröttna och det blev alltså inga Stella-plagg, ska jag ha ett Stella-plagg ska det vara ett från Stella McCartneys egna kollektion, utan samarbete med H%M, då kanske man blie lite mer ensam om plagget Jag förstår dock alla som köpt Stella by H&M plagg för flera av plaggen var riktigt snygga, jag börjar ångra att jag inte köpte dendär v-ringade tröjan med sidenband i ringningen, runt armarna och nedtill och den hallonröda klänningen som Ebba fick tag på.

Kommentarer
Postat av: Nina

Var var du någonstans? :)

Postat av: Alexandra

i Köln

2005-12-10 @ 01:32:57
URL: http://alexandrasfavoriter.webblogg.se

Comments:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback