Januari 2009



Jag har en lite sorts bloggpaus. Veckan ska ägnas åt att studera. (Läs hemtenta!) Dock ska jag bjuda på ett inlägg per dag. I 12 dagar ska jag vara lite nostalgisk. Jag har kollat igenom bloggen, månad för månad för år 2009 och samlat mina favoiter.

Självklart börjar vi med januari. Då var jag förälskad i fantastiska kollektioner från Proenza Schouler och Chloé. Vårkollektionerna samt PS pre-fall kollektion. Inspiration på hög nivå på den sistnämnda. Det var svensk grammisgala och Veronica Maggio och Sahara Hotnights-Maria var ursnyggt klädda. Jag ville ha en underbar väska med pärlhandtag, designad Dolce & Gabbana. Franska Clémence inspirerade finklädd i en perfekt look, likaså modellen Raquel Zimmermann i en rockigare vardagslook. Bloggen pyntades bl.a. med svartvita bilder innehållandes Natalia Vodianova och fröken Poèsy samt Interviews omslag som pryddes av Lindsay Lohans nuna.

Kommentarer
Postat av: Beth

Maaaaassa snyggt

Postat av: frida

Fin Fin blogg!! tumme upp

2010-01-05 @ 16:17:36
URL: http://littlemisssoder.blogg.se/

Comments:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback