Klänningen

36466-1751
Blommigt är mitt favoritmönster så det är ju roligt att det är en av vårens största trender. När jag tittade igenom Browns nyheter lite snabbt igår fick jag syn på klänningen ovan från E2 vintge. Jag gillar att den redan är missmatchad, mönstermässigt då slipper man försöka få till det och kan bara ta något enkelt till.

Strax ska jag går ut och gå sedan ska jag hem till pappa och ära jul bord. Jag missade ju julmaten i år så ikväll ska jag äta det jag gillar på julbordet - julskinka, köttbullar, revbenspjäll, rödkål och rödbetssallad. Jag är ingeen "julbordsfantast" precis.

PS. Här är en som kommer att sitta bänkad framför kanal5 klockan 21:00 ikväll.


Kommentarer
Postat av: annika

fin klänning. nämen åh, julbord i slutet av februari? det var något nytt, väldigt bra idé tycker jag :P


Comments:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback