Dagens look

Dagens look

Nu kör jag mest på tights med storkofta eller någon tunika till. Till det har jag gärna Converse eller bikerboots. Jag har liksom fastnat i detta men snart är det vår, då blir det andra bullar.
Kirstens outfit ovan får bli dagens look. Mycket svart, wayfarers, knut på huvudet och till det Converse såklart. Jag är inte särskilt förtjust i rosa så jag hade antagligen valt röda Converse istället för rosa.

Nu ska jag duscha, göra hårinpackning, måla naglarna och lägga på en ansiktsmask. Sen ska jag äta lite jordgubbar och därefter städa i min garderob.

Kommentarer
Postat av: the mediterranean style

dagens look tycker jag inte var så bra idag. varför?

its obvious that girl is having a bad hairday and bad everything day!

slapp o tråkig outfit med andra ord

Postat av: Denise

älska converse!

2008-03-02 @ 00:53:43
URL: http://stjarnpojken.webblogg.se

Comments:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback