Dagens bilder



Jag fastnade för Michelle Williams i senaste Wonderland så dagens bild fick bli tre.

Kommer man hem efter att ha varit borta i mer än tre månader finns det en hel del att göra. Jag har ännu inte packat upp och kommit iordning med allt. Det får jag ta tag i på torsdag, imorgon är det nämnligen annat på schemat, likaså på fredag och i helgen.   

Resten av dagen ska ägnas åt ett litet "The Hills"-maraton, hälsa på farmor lite, fisksoppsmiddag (mamma gör nog den godaste fisksoppan och den är efterlängtad) och Gossipgirl såklart. Orkar jag blir det kanske Factory Girl ikväll oxå, men med tanke på att jag de senaste två dygnen endast sovit sex timmar så borde jag vara supertrött ikväll.

Självklart ska jag försöka hinna med att blogga lite oxå. Ni kommer, i veckan, att få ta del av några av mina shoppingfynd. Det råkade bli en hel del shopping på resan, inte oväntat... Shoppingen består av en herrans massa skor och väskor, smycken, sjalar, jeansshorts, jeans (när man andå var i Australien var det lika bra att köpa sig ett par Ksubi), klänningar och en massa presenter såklart. Mer om det en annan dag.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

välkommen tillbaka, har saknat dig! ska bli kul att se vad du har köpt :D

Postat av: HELENASCITY

tävling i min blogg =)

2008-02-19 @ 17:46:47
URL: http://metrobloggen.se/helenascity
Postat av: alst

Äntligen är du tillbaka, har saknat "Dagens bild"!

2008-02-19 @ 18:14:36
URL: http://alst.blogg.se
Postat av: Ellen

Oh vad jag har saknat dig. Din blogg är den mest inspererande !

2008-02-19 @ 18:32:28
URL: http://elleni.tjejsajten.se

Comments:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback