Personlig t-shirt bl.a.

36466-2102

Chloé tishan med "saker" på ovan har varit med förr i bloggen, både här och var. Jag gillar den och ja har bestämt mig för att göra egna t-shirts med roliga saker på. Jag ska nog iaf satsa på en grå. Blir det bra får ni er kanske en titt. På tal om att vara lite pysslig så ska jag även gör en tavla till mig själv och en till min kära bror. Min ska nog målas hans ska mer vara något sorts kollage eller nåt... Få se vad jag kan hitta på.

Ikväll blir det lugnt, jag ska hem till Em och äta onyttigt och kolla på tv och kanske planera lite inför vår (förhoppningsvis) kommande tripp. Läggdags blir det inte alltför sent, jag jobbade inatt och har endast sovit 3 timmar på de senaste två dygnen. 


Kommentarer
Postat av: Regine

Cool t-shirt :D
Ha ein fin lørdag !!

Postat av: Rooni

snygg tee :)

2008-04-19 @ 12:42:46
URL: http://rooni.blogg.se

Comments:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback