Jag vill inte se, jag blundar.

Jag, om någon ser verkligen fram emot den kommande Sex and the City filmen, "SATC-fan" som jag är. Problemet är bara alla bilder som dyker upp här och var, ja nästan överallt. Jag vill ju att det ska bli en överraskning när jag tittar på filmen. Jag vill inte se alla Carrie's inspirerande outfits innan och jag vill definitivt inte se vad som kommer att hända. Får jag se en skymt av en bild blundar jag och går in på någon annan sida. Detta går inte. Därför kommer ni inte att få se några bilder från den kommande filmen i min blogg.  

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag håller med! Vill inte heller se hur fin Carrie är utan vill spara det till filmen! Eftersom du inte kommer att visa några bilder från Sex & the City blir din blogg ännu bättre, om möjligt!

2007-10-03 @ 22:04:48

Comments:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback