Dagens look

Dagens look
Idag hittade jag ingen önskelook i min smak så jag fixade ihop en egen. I
Stella McCartney's stickade storkofta till mörklila tights , från Vanessa Bruno och med Stine Goya stövletter på fötterna skulle jag trivas utmärkt. I handen hade jag gärna hållt i Chloèväskan ovan och runt min handled hade det gärna fått hänga ett svart One of a Kind armband. Att ha naglarna målade i O.P.I.'s Catherine de Grape vore som pricken över i. En perfekt fredagsoutfit enligt mig.

Nu ska här städas, hoppas även på att städa bort min fruktansvärda huvudvärk som inte vill ge sig. Får väl knapra mer tabletter kanske...? Senare blir det fika och stan med mamma. Ikväll är det middag hos farmor och sedan kommer Em till mig och då ska det bli en reseplanering bl.a.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Koftan är underbar, fin färg och perfekt längd! =)

Postat av: FYNDA PÅ TRADERA

ROBERTOCAVALLI-KLÄNNING OCH BOXERSHORTS, MULBERRY FOR GILES DEACON CLUTCH,
MULBERRY BATSWATER, ITALIENSKA STÖVLAR, SKINNJACKA I MC-MODELL, ESPRITVÄSKA, JACKOR
FYNDPRISER!

www.tradera.com/category/aucti...x?ftgnr=1302191

2007-11-09 @ 18:35:09
Postat av: carolina

i like!

2007-11-12 @ 11:33:03
URL: http://carolinamagnusson.blogg.se

Comments:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback