Jobb, match och Irish Coffee till mamma.

De senaste dagarna har det jobbats en hel del, därav det minskade bloggandet. Om någon timme ska jag till pappa och äta grillat, senare ska jag kolla på lillasyster som spelar match (jag kollar ite alltför ofta men idag kunde jag så då är det bäst att passa på). Ikväll är det promenad:er och morsdagsfirande som gäller. Jag ska bl.a. göra Irish Coffee till lilla mamma, hur nu det ska gå... Nu funderar jag på att sova lite eller kanske borde jag göra ett fint kort till mamma.


Kommentarer
Postat av: Ally

Irish coffee är askul att göra, enda drinken jag kan :)

Postat av: Mira

Vad jobbar du med?:)

2007-05-27 @ 18:29:24
Postat av: Camilla

Jobb = pengar!

2007-05-28 @ 11:23:58
URL: http://stilic.blogg.se
Postat av: Alexandra

Ally: Ja, den blev dock sådär lyckad.
Mira: Jag jobbar på ett äldreboende.
Camilla: Precis!

2007-06-01 @ 08:59:01
URL: http://alexandrasfavoriter.webblogg.se

Comments:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback