Fem önskningar

Om någon (det kommer ALDRIG någonsin att hända men...) sa till mig att jag fick välja ut fem saker bland net-a-porters nyheter och klicka hem skulle jag just nu valt följande:

1.
Luellas Weymouth shirt dress - Den är i fin blågrå nyans och har fina detaljer som revärer, snygga fickor och uppvikta ärmar som fästs med knapp.   
2. Metallic-klänningen från en av mina favoriter, Vanessa Bruno - Enligt mig är detta en av dom snyggaste bland metallic-klänningar just nu.
3. Platta Michael Kors sandaler - Snyggt på sommaren och passar både till shorts, klänning och ja till allt, nästan.
4. Chloé's svarta pumps med t-slejf - Det är bara något speciellt med dom som verkligen faller mig i smaken.  
5. Miu Miu's metallic east west tote - Jag har svart jacka och ofta svarta tights och då är det fint att exempelvis ha en metallicväska till.

Kommentarer
Postat av: Ellen

skulle också villa ha allt de där ! :)

Postat av: Alexandra

Jasså, då är vi två :)

2007-05-10 @ 13:16:43
URL: http://alexandrasfavoriter.webblogg.se

Comments:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback