Min dag

Min dag invigdes med en lång morgonpromenad, tidigt. Därefter kollade jag datorn lite, åt frukost och sov. Efter lunch var det dags att fixa till sig för efter tre var det dags för fika med E och P på stan. När jag kom hem åt jag igen och därefter var det powerwalk i skogen som stod på schemat. Hittade förresten en finfin sommarklänninge på Åhlens idag - den vill jag ha. På tal om klänningar så tror jag att jag har hittat en riktigt snygg svart klänning i La Redoute med fina detaljer. Jag ska fundera lite... Nu skulle det förresten inte vara fel att ligga i en solstol och njuta av värmen. 
36466-653

Kommentarer
Postat av: Camilla

Låter väldigt skönt!

Postat av: Alexandra

Camilla: Javisst gör det.

2007-03-09 @ 12:02:52
URL: http://alexandrasfavoriter.webblogg.se

Comments:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback