.:.

Helgen, som kom att bli en toppenhelg tillbringades ju i Borås med vännerFredagskvällen ägnades åt tacomiddag och därefter bio, Blod Diamond- se den för den var riktigt bra. På lördagen tog vi en shoppingrunda på stan och jag köpte mina söta skor. På kvällen var det självklart utgång som gällde och det blev riktigt lyckat- kul,kul! På söndagen var jag segast av oss tre och jag höll mig inne förmiddagen. Under hela eftermiddagen   diskuterades det inför E:s kommande karriär som författare (eller inte) många intressanta frågor utan svar, eller? 

Igår och idag har jag jobbat och det ska jag även göra imorgon. Men nu ska jag försöka svänga ihop en önskeoutfit. Hej sålänge.

Kommentarer
Postat av: linnea

jättebra blogg tjejen! Har faktiskt lagt till dig bland mina favoriter:P gillar dina inspirationsbilder! man blir grymt inspirerad! Massa props till dig!

2007-03-06 @ 20:25:08
Postat av: Alexandra

Tack vad roligt att höra :)


Comments:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback