Vad som fattas i min skogarderob.

36466-1082 36466-906 36466-1058

Jag anser såklart att skor kan man aldrig få för många av, liksom allt annat man kan ha på sig... Jag har funderat lite över vad som fattas i min skogarderob och kom fram till att tre par skor är nödvändigt att införskaffa. 
 
1. Flip flops i olika färger, pärlprydda och med färgglada sulor har jag många av men ett par klassiska Havaianas saknar jag. Det ska därför införskaffas, antingen svarta eller metallic.
2. Jag har ett par platta sandaler i vitt som jag verkligen gillar men ett par mörka saknar jag. Jag har hittat flera fina alternativ i den lägre prisklassen. Bland annat de svarta från Topshop ovan, med stora stenar och dessa från DinSko.
3. Jag har lite dåligt med partyskor som det måste absolut införskaffas. Prada look-a-likes'en är inte alls dumma men kanske vore det bättre att satsa på ett par i en mer neutral färg som exempelvis svart.

Kommentarer
Postat av: J

Ohh, de ifrån topshop e så fina. Vill också ha dem, men du vet möjligtvis inte hur mycket de kostar??

2007-06-18 @ 15:23:32
Postat av: karro

åh var kommer de färgglada ifrån?

2007-06-18 @ 16:54:34
Postat av: Linnéa

Både sandalerna från topshop och klackarna från Zara är två par skor jag också gått och kärat ner mig i. Otroligt snygga måste jag säga!

Postat av: Amanda

Ett par enkla sandaler som funkar till vardags är jag också på jakt efter! =)

2007-06-18 @ 20:59:29
URL: http://shoppingbloggen.com
Postat av: sarah

sandalerna med diamanter vore inte helt fel :)

2007-06-18 @ 22:44:50
URL: http://pearl.tjejsajten.se
Postat av: Anonym

dom där sandalerna finns i typ likadana fast nitar på
i vagabond. min mamma har sånna och dom är riktigt snygga :)

2007-06-18 @ 23:26:59
URL: http://stjarnpojken.webblogg.se

Comments:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback