Önskeoutfit i gråskalamed en touch av neon.


Dagens önskeoutfit går i grått, med undantag för de vita skorna och den fina knalliga Fendi-väskan. Har man en färgglad och utmärkande väska tycker jag att man ska vara lite diskret klädd, det får inte blir för mycket.
Jackan som gäller i vår- parkasen, kommer från Prada, den rutiga söta tunikan kommer från Chloé, här är tightsen i kortare modell men till min önskeoutfit skulle de vara ankellånga, vita klassiska Keds har jag faktiskt på mig just nu och skulle faktiskt inte vilja ha något annat än just det. Slutligen, som pricken över i- den knalliga väskan som fulländar min önskeoutfit för dagen. Tänk till ett par knalligt rosa eller silvermetallic- målade naglar så blir det ännu bättre.  

Kommentarer

Comments:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback