Mer klass mindre trash...

36466-876

Jag tycker att
M-K's stil har förbättrats mer och mer den senaste tiden. Nu är det mer klass mindre trash som gäller. Hon passar väldigt bra i sitt ljusa hår. Jag hade lite svårt för det där jättelånga orangeaktiga trassliga likaså det jätteljusblonda, fy. Nu är det svårare att se skillnad på de båda systrarna men det går för dom har inte alls samma blonda hårfärg. Ett måste för en lyckad M-K look är HÖGA klackar, svarta strumpbyxor, kortkort skjorta/tröja/tröjklänning, svarta solglasögon, hängande hår i mittbena, lite halsband och armband och sist men inte minst en dyr designerväska, gärna svart och lagom stor eller liten och speciell

Kommentarer
Postat av: Natalie

Jag gillar Ashleys look mer :)

Postat av: Alexandra

Ja, det gör jag oxå för det mesta men M-K har bättrat sig något enormt.

2007-05-03 @ 09:59:14
URL: http://alexandrasfavoriter.webblogg.se

Comments:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback