Inspirerar Chloë dig?

 
36466-674

Jag tänkte att det kunde vara på tiden att ägna ett inlägg åt många fashionistas största stilikon - Chloë Sevigny. Hon har alltid varit en trogen användare av den höga och markerade midjan och det passar henne perfekt. Hennes klädstil är speciell och egen. Privat eller vid mindre fina tillställningar bär har hon mycket svart, vitt och grått men vid finare tillfällen bär hon gärna klänningar i annorlunda modell och knalliga färger eller svart, ibland i kombination med vitt. Här är en av mina favoriter i svart. Både när det gäller hår och make är det enkelheten som främjas men röda läppar får det gärna vara.

Kommentarer
Postat av: johanna

snygg klänning. :D.

Postat av: Mirnesa

häärlig blogg måste jag säga :)

2007-04-22 @ 01:42:24
URL: http://fabthings.blogg.se
Postat av: helenahall

jag gillar inte chloes kläder direkt jag är ioförsig bara 12 år men jag har inte fastnat för hennes KNALLIGA färger än

2007-07-09 @ 16:51:20
Postat av: helenahall

jag gillar inte chloes kläder direkt jag är ioförsig bara 12 år men jag har inte fastnat för hennes KNALLIGA färger än

2007-07-09 @ 16:51:58
Postat av: madde

knallrosa:D väldigt snygg klänning;)

2007-07-13 @ 02:33:28
URL: http://maddesmodeochmusikblogg.blogspot.com

Comments:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback