Listdax igen

HAR DU NÅGONSIN?
Ätit sushi:
Ja, ococh ännu har jag inte lärt mig, men jag ger inte upp.
Stått på scen: Ja många gånger, men nu var det ett tag sen.
Blivit dumpad: Ja.
Varit ihop med någon som varit otrogen: Nej, tack och lov.
Klättrat på berg: Jadå.
Sett vita huset: Ne.


ANTINGEN ELLER

Kallt eller varmt: Varmt.
Svart eller rött: Svart.
Regn eller snö: Regn, jag älskar regn.
Rosor eller tusensköna: Rosor.
Vår eller höst: Höst.
Historia eller vetenskap: Historia för det kan vara så inspirerande.
Matte eller engelska: Hmm, matte kan vara riktigt roligt men jag tar ändå engelska.


MOTSATTA KÖNET
Gillar du någon just nu från det motsatta könet: Nej det tror jag inte.
Vet den om det: Om jag inte gillar någon finns det ju ingen som kan veta :)
Gillar någon annan dig just nu: Inte vad jag vet.
Vad tittar du på hos en man: Ytligt sett tittar jag på klädstilen, håret och ansiktet såklart.

INOM DE 48 TIMMARNA
Har du haft ett seriöst samtal:
Ja minsann.
Kramat någon: Jadå.
Kommit sams med dina föräldrar: Ja, har bara tjafsat lite lätt, inget allvarligt.
Bråkat med en kompis: Nej, sånt gör inte jag.


GILLAR DU ATT

Ge kramar: Ja, om det är någon jag vill krama.
Ge massage: Nej!
Gå promenader i regnet: Jaaa, det älskar jag.


ÖVRIGT
Vad gjorde du förra sommaren: Kommer inte ihåg just nu.
Svär du för mycket: Nja, jag gör det någon gång ibland.
När duschade du senast: Igår.
Vilken färg är det på dina byxor just nu: Svarta.
Vilken färg har dina underkläder: Svarta.
Vilken låtlyssnar du på just nu: Ingen, men snart på Linda Sundblads nya.
Vad är bredvid dig just nu: Lite pennor.

Hur ser ditt skrivbord ut: Har inget.

Vad var det sista du åt: En smörgås.

Vem vill du spendera resten av ditt liv med: Mannen i mitt liv, när jag nu träffar honom?!
Har du en lavalampa: Nej, usch!

Hur är vädret just nu: Helt okej, bra promedväder men nu är det lite sent så då är det kallare.
Vad gjorde du igår natt: Pratade med en kompis, läste och sov.

Vem pratade du sist med på telefon: En kompis.
Vad gör dig glad: Överraskningar!


Vart skulle du vilja du åka...

för att shoppa: Paris eller New York.

för att festa: Någon storstad.

för att ha sommar: Som jag skrev tidigare: Bali, Maldiverna eller Hawaii.
Vill du ha barn: Ja, självklart.
Vad ska dom heta: Chloé och Zoé, om det blir två tjejer.

Hittade listan hos
http://aenigma.blogg.se/ !


Kommentarer

Comments:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback