En hälsosam höst

 36466-408 

När hösten kommer kommer jag för det mesta automatiskt in i ett hälsosamt tänkande, vilket bl a innebär nyttigare mat, inte mkt sötsaker och mycket träning. Den här veckan har varit en riktig bra vecka, jag har går och sprungit som bare den. Jag tränar genom att gå powerwalks och springa, det passar mig bäst för man kan göra det när man har tid, ska man gå på olika pass är det alltid en massa tider att passa. Veckorevyn träningsspecial kunde inte komma lägligare, perfekt!

Nu undrar jag hur DU tränar i höst?

Kommentarer
Postat av: Camilla

Det är yoga och pilates som gäller, underbart säger jag bara!

Postat av: Annie

jag springer tre kilometer, utövar kundalini yoga & cyklar :) hur tränar du?

2006-09-23 @ 12:37:57
URL: http://www.poplockar.webblogg.se
Postat av: Annie

jag springer tre kilometer, utövar kundalini yoga & cyklar :) hur tränar du?

2006-09-23 @ 12:37:59
URL: http://www.poplockar.webblogg.se
Postat av: ida

jag kör på promenader och simning

2006-09-23 @ 12:50:52
Postat av: gymnast

jag hoppas verkligen inte att du menade med bilden att Nicole richie är en förebild? stackaren är ju sjuk!

2006-09-23 @ 17:37:13
Postat av: Alexandra

Camilla:Ja, yoga är allt på tapeten i höst. Jag har aldrig provat på pilates men det verkar spännande.
Annie:Jag powerwalkar och springer.
ida:Good, good.
gymnast:Nej det har jag aldrig påstått,bilden tillhör tema träning.

2006-09-24 @ 12:34:41
URL: http://alexandrasfavoriter.webblogg.se

Comments:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback