Ny väska

Nu känner jag verkligen att det är dags för en ny väska. Hade jag obegränsat med pengar, eller ja iaf  pengar så att jag kunde satsa på en riktig dyrgrip till väska skulle det finnas en hel del att välja bland. Varför inte den här svarta Bottega Veneta väska, modellen är perfekt och svart är alltid snyggt. Jag har skrivit om den tidigare och jag suktar fortfarande efter den här. Röda väskor kan vara snyggt till en enkel outfit, jag gillar när man har enkla outfits och piffar till det med en färgglad accessoar, gillar du inte rött så tänk efter det är ju Edith vi talar om nu. Det riktigt står Alexandra skrvet på denna väska, just nu kan jag verkligen tänka mig en väska som hängs på handleden. Tycker man inte att Marc Jacobs Stam bag är uttjatad kan ma ju satsa på en sådan, jag tycker att den är söt i modellen, men något tjatig. Jag föredrar isåfall MJ Stam bag hobo. Jag är inte ute efter någon brun väska men denna klassiska Miu Miu väskan i svart skulle inte var fel. Den är klassisk och håller länge. På tal om brunt så vore denna Prada väska något att satsa på. Jag gillar modellen och detaljerna men oxå att den är klassisk. Här är ännu en Prada väska som skulle fubnka men jag undrar hur den ser ut i verkligeheten...?  

Nej, nu får jag nog tänka lite mer realistiskt och titta efter väskor i min prisklass men inspireras kan man alltid av alla dessa underbara väskor.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Många fina väskor där! Min ständiga favorit är annars Longchampväskan! =)

Postat av: johanna

Miu miu-väskan var absolut finast :) Fast i svart då som sagt. Klassisk och fin.

2006-10-23 @ 16:38:47
URL: http://jaghamster.blogg.se
Postat av: johanna

Miu miu-väskan var absolut finast :) Fast i svart då som sagt. Klassisk och fin.

2006-10-23 @ 16:38:47
URL: http://jaghamster.blogg.se
Postat av: Camilla

så mycket fint, men exakt inspireras och drömma kan man alltid =) Helt gratis!
kramar

2006-10-23 @ 18:51:20
URL: http://gladyscamilla.blogg.se
Postat av: emma!

så kul att äntligen få läsa lite om dig! vad du tycke rom och så vidare.. och kul att se att vi har exakt samma väsk-smak. (bra smak :) SNYGGT! vill ha alla!

2006-10-23 @ 21:57:37
Postat av: cilija

Bottega eller MJ stambag hobo skulle jag sattsat på dom är nästintill äckligt fina!

2006-10-24 @ 18:14:40
URL: http://cilija.blogg.se
Postat av: Alexandra

Amanda: Ja den funkar alltid, i Paris hade precis alla Longchamp i vintras/våras.
johanna:Mmm, åh vad jag vill ha den.
Camilla:Ja visst får man det, tur att det iaf är gratis :)
emma!: Kul att du tycker att det är roligt, klart VI har bra smak ;)
cilja:Jadu dom skulle iaf passa mig perfekt. Särskilt Bottega'n.

2006-10-26 @ 22:16:39
URL: http://alexandrasfavoriter.webblogg.se

Comments:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback