Godbitar

Satt här och tittade igenom det nyinkommna på netaporter. Det finns en hel del godbitar jag absolut inte skulle tacka nej till. Bland annat dessa svarta Chloé stövlar (de är dock ine helt perfect), den här grå perfekta och lagom stora Chloé väskan och den här underbara Stella McCartney jackan, det står verkligen Alexandra på den. Det finns så mycket man vill ha och så mycket som är snyggt! Tänk att ha obegränsat med pengar och bara kunna klicka hem det man vill ha, det vore inte fel. Kanske om några år... drömma kan man ju alltid.

Nej, nu får det vara nog med datorn för idag. Nu ska jag ägna resten av kvällen åt alla mina tidningar som jag ännu inte läst, har köpt fem stycken på två dagar (behöver väl inte nämna att jag är tidningsberoende kanske). Imorgon har jag återigen fullspäckat schema så jag vet inte riktigt hur det blir med bloggandet. Godnatt!


Kommentarer

Comments:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback