Giambattista Valli

Då jag tidigare under dagen kollade in gårdagens och dagens bilder från Paris fashionweek på style fastnade jag särskilt för dessa godbitar från Giambattista Valli's show från igår. Kollektionen innehöll bl.a. många kortkorta klänningar med puffiga kjolar, rosettmarkerade midjor, annorlunda skurna snitt på såväl klänningar som söta jackor. Färgerna som dominerade var väl svart, beige ocg grått men där fanns även färgklickar i exempelvis gult och cerise. Jag gillar särskilt den grå jackan här nedan på den första bilden. En sådan skulle passa mig alldeles utmärkt.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Äääälskar jackan längst till höger!

Postat av: Alexandra

I love it to!

2006-10-11 @ 16:39:58
URL: http://alexandrasfavoriter.webblogg.se

Comments:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback