Mina favoritmodeller

Modeller har "alltid" intresserat mig och därför är det svàrt att bara ha en favorit. Jag tycker att mànga är vackra men följande fyra är mina favoriter: 
1. Jessica Stam
Det jag gillar med henne âr hennes lite kaxiga och nonchalanta utséende. Kanske har det med hennes lilla uppnâsa att gôra?



2. Cintia Dicker
Det nyaste tillskottet av mina favoritmodeller. Hennes utséende skiljer sig verkligen fràn mànga andra modellers  i och med hennes orangeröda hàr, fylliga lâppar och frâkniga hy. 

 

3. Caroline Trentini
Nâr man bara ser henne pà catwalken kânns hon ganska tràkig men tack vare att hon har en lite "mystisk" uppsyn fàr det henne att genast bli intresantare. Hennes nätta, och lite frâkniga ansikte âr nàgot jag ocksà gillar starkt.  



4. Heather Marks
Om jag màste vâlja (om jag ABSOLUT màste vâlja) âr detta min favorit. Liksom mànga andra av dagens stôrsta modeller har Heather Marks ett dockliknande ansikte. Hennes ögon âr fantastiska och tillsammans med ôgonbrynen gôr de hela hennes utséende. Det lànga svallande, lite lâtt lockiga hàret och de vâlformade lâpparna passar henne utmârkt.


Kommentarer
Postat av: vikki

heather marks är en av mina favoritmodeller!

Postat av: Joanna

Jag gillar verkligen Cintia;) Annars tycker jag om Josie Maran som är otroligt vacker!

2006-05-05 @ 22:57:07
URL: http://joannaglamour.blogg.se
Postat av: alice

jag gillar alla jätte mycket, men jag måste ändå säga att jag gillar Heather Marks mest!

2006-05-06 @ 10:10:53
URL: http://alicesdays.blogg.se
Postat av: Sara

Udda men riktiga val, modeller som inte många har erkänt tidigare, förutom Stam då. Mycket bra!
Du lärde mig något nytt...

2006-05-07 @ 00:04:33
URL: http://loveforfashion.blogg.se/
Postat av: Alexandra

vikki: Ja, det kan jag fôrstà.
Joanna: Cintia har verkligen ett speciellt utseende som skiljer sig fràn de andras. Har kollat in henne och visst var hon sôt, men en annan typ av modell.
alice: Ja hon kan sitt modellande Heather ;)
Sara: Det var ju roligt att hôra.

2006-05-08 @ 14:03:58
URL: http://alexandrasfavoriter.webblogg.se

Comments:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback