The man?

36466-280

Jag undrar...vem är egentligen drömkillen? Ska det vara en badboy, en gentleman, svärmorsdrömmen, mammas pojke, vad vet jag. Antagligen vill man väl ha lite av varje. Adam Brody verkar vara "the man" men ändà vet man ju inte hur han är i verkligheten. Jag, med mànga andra, tänker mig honom lite som Seth (hans rollfigur i O.C, om nàgon av nàgon konstig anledning inte ha sàpas koll) säkerligen finns där mànga likheter men även mànga skillnader. Nàgot man vet är dock att han och söta Rachel utgör det nästan lite för perfekta och gulliga kändisparet som antagligen kommer att vara tillsammans i evigheter. Alltsà är han inget för mig att satsa pà... 
Nepp, nog om "denperfektamannenfunderingar" nu ska jag strax bege mig ut med lillan i solskenet. Hejsvej!

Kommentarer
Postat av: Ida

Håller med om att Adam är the man!

Postat av: Alexandra

Mm han kan nog vara det...

2006-06-29 @ 21:35:50
URL: http://alexandrasfavoriter.webblogg.se
Postat av: madeleine

HUNK

2006-07-13 @ 11:50:46
URL: http://madeleinee.blogg.se

Comments:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback